REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO
§ 1 Postanowienia ogólne
1. Niniejszy Regulamin (dalej „Regulamin”) określa zasady korzystania ze Sklepu internetowego znajdującego się pod adresem: https://profesjonalne-wzory.pl, zwanego dalej „Sklepem”. Integralną częścią niniejszego Regulaminu jest Polityka prywatności.
2. Właścicielem Sklepu internetowego jest LEXPRIM Sp. z o.o. z siedzibą w Płocku, przy ul. Zbożowej 7/9, 09-410 Płock, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi, XX Wydział Gospodarczy, pod numerem KRS: 0000659856, NIP: 774-323-25-56, REGON: 366411834, kapitał zakładowy: 5.000 zł (wpłacony w całości) zwana dalej „Administratorem Sklepu”.
3. Kontakt ze Sklepem odbywa się za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem: biuro.lexprim@gmail.com, od poniedziałku do piątku, w godzinach od 9:00 do 17:00 z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
4. Każda osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, zainteresowana korzystaniem ze Sklepu, dokonując rejestracji w Sklepie lub składając zamówienie bez rejestracji, staje się jego Klientem. Każdy Klient Sklepu obowiązany jest do złożenia oświadczenia o zapoznaniu się z treścią niniejszego Regulaminu i Polityką prywatności oraz do złożenia oświadczenia o zobowiązaniu się do ich przestrzegania w ramach korzystania ze Sklepu.
5. Wszelkie ceny zamieszczone w Sklepie są podawane w złotych polskich. Ceny zamieszczone w Sklepie są cenami brutto, zawierającymi w sobie podatek VAT.
6. Występujące w ramach oferty Sklepu promocje nie łączą się. Kupujący może skorzystać tylko z jednej promocji, chyba, że w zakresie danej promocji ustalony został i obowiązuje osobny Regulamin Promocji, jednoznacznie przewidujący w swych zapisach możliwość korzystania z tej promocji łącznie z innymi promocjami lub możliwość korzystania z kilku promocji na raz w ramach jednego zakupu.
§ 2 Definicje
Użyte w niniejszym Regulaminie zwroty i definicje mają następujące znaczenie:
1. Sklep / Sprzedawca – Sklep internetowy znajdujący się pod adresem: https://profesjonalne-wzory.pl
2. Administrator Sklepu – właściciel Sklepu internetowego.
3. Kupujący / Klient – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie będąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, składająca Zamówienie w ramach działalności Sklepu i dokonująca zakupu za pośrednictwem Sklepu, działając jako Konsument, Klient Przedsiębiorca na Prawach Konsumenta lub Przedsiębiorca.
4. Konsument – osoba fizyczna, dokonująca w ramach działalności Sklepu zakupu produktu lub usługi niezwiązanego bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
5. Klient Przedsiębiorca na Prawach Konsumenta (dalej: KPPK) – osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą, dokonująca w ramach działalności Sklepu zakupu, który nie jest związany z prowadzeniem przez nią jej działalności gospodarczej.
6. Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawną lub jednostka organizacyjną niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną – prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową, dokonująca w Sklepie zakupu produktu lub usługi w związku z tą działalnością.
7. E-book – książka w wersji elektronicznej zapisana w formacie mobi., epub. lub pdf.
8. Wzór pisma lub Wzór umowy – dostępna w serwisie treść cyfrowa w postaci Wzoru pisma lub Wzoru umowy, sporządzona przez Autora, dostarczona pocztą elektroniczną w postaci pliku doc. Wzór pisma lub Wzór umowy nie stanowi indywidualnej analizy sprawy Kupującego, jak i nie daje gwarancji osiągnięcia przez Kupującego zamierzonego celu, w tym wywołania określonego skutku prawnego. Wzór pisma lub Wzór umowy nie stanowi porady prawnej. Wzór pisma lub Wzór umowy może zawierać elementy dodatkowe poza tekstem w postaci grafik jak i elementy interaktywne np. hiperłącza.
9. Kurs Online – kurs online dostępny na stronie https://profesjonalne-wzory.pl stworzony i udostępniony przez Administratora Sklepu zgodnie z postanowieniami niniejszego Regulaminu. Określony kurs obejmuje wskazany na stronie zakres materiału, do którego Kupujący uzyskuje dostęp.
10. Opis Kursu, E-booka, Wzoru pisma, Wzoru umowy (opis produktu) – tekst znajdujący się na stronie konkretnego Kursu, E-booka, Pisma, Umowy, który nie stanowi porady prawnej.
11. Autor – autor poszczególnego Kursu, E-booka, Wzoru pisma lub Wzoru umowy zamieszczonego w serwisie internetowym.
12. Cena – jest to ustalona przez Sklep i pokrywająca wszystkie koszty producenta ilość pieniędzy za jaką Klient może nabyć dany produkt cyfrowy w Sklepie.
13. Formularz Zamówienia – interaktywny formularz dostępny w Sklepie umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie produktu do Koszyka oraz określenie warunków Umowy sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.
14. Kod kuponu – kod dostępowy otrzymywany od Administratora Sklepu, uprawniający do uzyskania rabatu w ramach zakupu produktów w Sklepie.
15. Konto – indywidualny (oznaczony Loginem i Hasłem) zbiór zasobów w systemie informatycznym, w którym gromadzone są dane podane przez Kupującego w wyniku Rejestracji Konta oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach, dzięki któremu możliwa jest edycja wyżej wymienionych danych, a także korzystanie przez Kupującego z funkcjonalności Sklepu, w tym możliwość zakupu produktów cyfrowych.
16. Użytkownik Konta – osoba posiadająca założone w Sklepie Konto.
17. Rejestracja Konta – wypełnienie odpowiednich pól Formularza Zamówienia celem nabycia produktu z zaznaczeniem pola „Stwórz Konto” celem utworzenia Konta.
18. Rejestracja celem dokonania Zamówienia – wypełnienie odpowiednich pól Formularza Zamówienia bez zaznaczenia pola „Stwórz Konto” (tzw. „Zamówienie bez rejestracji”).
19. Koszyk – element funkcjonalności Sklepu za pomocą, którego Kupujący precyzuje szczegóły Zamówienia takie jak: liczba zakupionych produktów, dane adresowe, dane do faktury, itp.
20. Zamówienie – oświadczenie woli składane przez Kupującego, w szczególności za pośrednictwem Formularza Zamówienia, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży, w wyniku, której Kupujący nabywa produkt lub produkt w formie elektronicznej od Sprzedawcy.
21. Opłacenie Zamówienia– potwierdzenie przez Operatora płatności obciążenie rachunku bankowego lub karty płatniczej Użytkownika, kwotą określoną w Zamówieniu.
22. Login – adres e-mail Klienta, konieczny do uzyskania dostępu do Konta, podawany przez Klienta podczas Rejestracji Konta.
23. Hasło – ciąg znaków wybranych przez Klienta w procesie Rejestracji Konta.
24. Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży Produktu zawarta pomiędzy Sprzedawcą, a Klientem za pośrednictwem Sklepu.
25. Umowa zawarta na odległość – umowa zawarta z Klientem w ramach działalności Sklepu, bez jednoczesnej fizycznej obecności stron tej Umowy, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków bezpośredniego porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia Umowy włącznie.
26. Operator płatności – system płatności TPay – prowadzony przez spółkę Krajowy Integrator Płatności S.A. z siedzibą w Poznaniu (adres siedziby: ul. św. Marcina 73/6, 61-808 Poznań) KRS: 0000412357, NIP: 7773061579, REGON: 300878437, o kapitale zakładowym: 5.494.980 zł, w całości opłaconym.
27. Płatność – wpłata na konto Sprzedawcy za pośrednictwem dostępnych w Sklepie sposobów płatności internetowych.
28. Wpis – wszelkie wpisy zamieszczone w Sklepie przez Użytkownika Konta w ramach opinii o produkcie.
29. Publikacja – tekst opublikowany przez Administratora Sklepu na stronie internetowej Sklepu.
30. Najniższa cena z 30 dni – określenie wskazane przy pliku cyfrowym oznaczające informację o najniższej cenie brutto wyrażonej w złotych polskich tego pliku cyfrowego, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki ceny tego pliku cyfrowego w okresie od dnia rozpoczęcia oferowania tego pliku cyfrowego do sprzedaży do dnia wprowadzenia obniżki, jeśli dany plik cyfrowy oferowany jest do sprzedaży w okresie krótszym niż 30 dni.
§ 3 Cel prowadzenia Sklepu i model sprzedaży
1. Celem Sklepu jest świadczenie usług udostępniania Kupującym za opłatą treści cyfrowych – Kursów, E-booków, Wzorów pism i Wzorów umów, stworzonych przez Autora.
2. Zakupy w Sklepie internetowym prowadzonym pod adresem: https://profesjonalne-wzory.pl/sklep mogą być dokonywane przez osoby fizyczne posiadające pełną zdolność do czynności prawnych działające we własnym imieniu oraz / lub działające jako uprawnieni do reprezentacji przedstawiciele osób prawnych lub jednostek organizacyjnych nie będących osobą prawną, którym przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, które posiadają aktywne konto poczty elektronicznej. Podstawowym warunkiem realizacji dokonanych zakupów jest prawidłowe wypełnienie Formularza Zamówienia, wybór formy płatności oraz zaakceptowanie płatności za zamówienie.
3. Sklep nie prowadzi sprzedaży Kursów, E-booków lub Wzorów na rzecz osób nie będących podatnikami w rozumieniu art. 28a ustawy z dnia 11 marca 2004 roku o podatku od towarów i usług (Dz. U. nr 54, poz. 535 z późn. zm.), dalej jako “UPTiU”, mających w momencie zakupu miejsce zamieszkania lub stałego pobytu poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Kupujący, dokonując zakupu, oświadcza, iż jest podatnikiem w rozumienie art. 28a ust. 1 UPTiU lub też, iż ma miejsce zamieszkania lub stałego pobytu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. W razie nieprawdziwości tego oświadczenia, Kupujący, który dokonał zakupu, obowiązany jest do naprawienia wszelkich szkód, które poniósł Administrator Sklepu.
4. Zamieszczone na stronach Sklepu ceny stanowią wyłącznie zaproszenie do składania ofert w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego, nie stanowiąc oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego. Prezentowany katalog Produktów w Sklepie ma jedynie charakter informacyjny, nie stanowiąc oferty handlowej w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.
§ 4 Zasady korzystania ze Sklepu
1. Treść Regulaminu jest nieodpłatnie udostępniana Kupującemu przed zawarciem Umowy sprzedaży w każdym czasie, za pośrednictwem strony internetowej: https://profesjonalne-wzory.pl/regulamin
2. Do korzystania ze Sklepu nie jest wymagana Rejestracja Konta. W celu skorzystania ze Sklepu niezbędne jest jednak, aby Kupujący uprzednio:
a) zaakceptował niniejszy Regulamin poprzez złożenie stosowanego oświadczenia
oraz
b) złożył oświadczenie o zobowiązaniu się do przestrzegania wszystkich zasad zawartych w niniejszym Regulaminie.
3. W przypadku dokonania zakupu w Sklepie przez Klienta, jego dane osobowe, tj. imię i nazwisko oraz adres e-mail zostają zachowane w systemie informatycznym Sklepu, a sam Klient uzyskuje status “Stałego Klienta”. Składając kolejne zamówienie i podając ww. dane osobowe, Klient zostanie rozpoznany przez system informatyczny Sklepu.
4. Kupujący korzystając ze Sklepu, może wyrazić zgodę na otrzymywanie od Administratora Sklepu, informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 2 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. 144, poz. 1204 z późn. zm.) w szczególności informacji o promocjach, nowych Kursach, E-bookach, Wzorach lub innych produktach lub usługach oferowanych przez Sprzedawcę w innych serwisach internetowych prowadzonych przez Sprzedawcę, na podany przez Kupującego przy składaniu Zamówienia adres e-mail. Zgoda ta może być odwołana w każdym czasie przez wysłaną do Sprzedawcy wiadomość e-mail lub przez kliknięcie w link znajdujący się w e-mailu od Sprzedawcy.
§ 5 Wymagania techniczne niezbędne do korzystania ze Sklepu
1. Do korzystania ze Sklepu wymagane są:
a) dostęp do Internetu,
b) poprawnie skonfigurowana przeglądarka internetowa,
c) czynne i poprawnie skonfigurowane konto poczty elektronicznej
2.Warunkiem korzystania z E-booka, Wzoru pisma, Wzoru umowy jest posiadanie programu obsługujące pliki pdf. (np. Adobe Reader) oraz pliki doc. (np. Microsoft Office – Word) – w przypadku Wzorów, a także umiejętność korzystania z tych programów.
3. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z niedostosowania się Kupującego do wskazanych wyżej wymogów technicznych niezbędnych do współpracy z systemem informatycznym Sklepu, którym Sklep się posługuje. W szczególności dotyczy to sytuacji, gdy Kupujący niepoprawnie skonfigurował lub nie skonfigurował konta poczty elektronicznej, w wyniku czego nie otrzyma on wiadomości e-mail od Sprzedawcy lub nie będzie mógł przesłać własnej wiadomości e-mail do Sprzedawcy.
§ 6 Cena i formy płatności
1. Ceny podane w Sklepie są podane w polskich złotych i są cenami brutto.
2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany cen zamieszczonych w Sklepie treści cyfrowych, wprowadzania nowych treści cyfrowych, wycofywania treści cyfrowych, przeprowadzania promocji i dawania rabatów, a także oferowania treści cyfrowych nieodpłatnie poprzez ich umieszczanie w zakładce „Darmowe wzory”. Powyższe uprawnienia nie mają wpływu na Zamówienia, które zostały złożone przez Kupujących przed datą wejścia w życie, którejkolwiek ze zmian.
3. Czas trwania każdej promocji jest ograniczony. Rabaty i promocje nie podlegają sumowaniu. Szczegóły promocji zawarte są w jej opisie na stronie lub podstronach Sklepu albo w Regulaminie danej promocji.
4. W przypadku informowania o obniżeniu ceny treści cyfrowych obok informacji o obniżonej cenie Sprzedawca uwidacznia również informację o najniższej cenie, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki.
5. Jeżeli Treści cyfrowe są oferowane do sprzedaży w Sklepie internetowym w okresie krótszym niż 30 dni, obok informacji o obniżonej cenie Sprzedawca uwidacznia również informację o najniższej cenie, która obowiązywała w okresie od dnia rozpoczęcia oferowania tych treści cyfrowych w sprzedaży do dnia wprowadzenia obniżki.
6. Klient może wybrać następujące formy płatności:
a) przelew elektroniczny – płatny bezpośrednio na konto Sprzedawcy
za pośrednictwem systemu Tpay;
b) za pomocą dokonywania szybkich płatności BLIK – wówczas Klient zostanie przeniesiony na stronę systemu płatności, gdzie będzie musiał podać odpowiedni sześciocyfrowy kod oraz Zatwierdzić złożone Zamówienie.
7. Do każdego Zamówienia wystawiany jest dowód zakupu tj. faktura (na osobę fizyczną lub na firmę, jeśli zostały podane dane firmy), która zostaje przesłana do Klienta automatycznie w wersji elektronicznej, nie później niż w terminie do 7 dni roboczych, na co Klient wyraża zgodę.
§ 7 Zawarcie umowy i jej wykonanie
1. Sprzedawca wskazuje, a Kupujący w ramach akceptacji niniejszego Regulaminu oświadcza, iż przyjmuje do wiadomości, że wszystkie Kursy, E-booki, Wzory udostępniane są w Sklepie odpłatnie (za wyjątkiem Wzorów udostępnionych w zakładce „Darmowe wzory”).
2. Dokonywanie przez Kupującego zakupu produktu w Sklepie możliwe jest zarówno bez rejestracji Konta w systemie informatycznym Sklepu, jak i po rejestracji Konta przez Klienta w systemie informatycznym Sklepu.
3. Do zawarcia Umowy sprzedaży dochodzi z chwilą wypełnienia przez Kupującego następujących warunków:
a) złożenia przez Kupującego oświadczenia woli o akceptacji warunków niniejszego Regulaminu oraz Polityki prywatności.
b) złożenia przez Kupującego oświadczenia woli o wyrażeniu zgody na przetwarzanie przez Administratora Sklepu jego danych osobowych (podanych przez Kupującego w trakcie składania Zamówienia),
c) złożenia przez Kupującego oświadczenia woli o akceptacji Ceny za zakup produktu, poprzez kliknięcie w ramach Zamówienia przycisku oznaczonego jako: „Kupuję i płacę”.
4. Kupującemu zostanie przesłany na wskazany przez niego adres poczty elektronicznej wybrany przez niego E-book, Wzór pisma, Wzór umowy lub link do Kursu, po uiszczeniu na rachunek wskazany przez Sprzedawcę Ceny przelewem elektronicznym za pośrednictwem Operatora płatności.
5. Dodatkowo Kupujący działający w ramach zakupu Produktu w Sklepie jako KPPK ma możliwość zaznaczenia w Zamówieniu opcji dokonywania zakupu produktu bez związku z zawodowym charakterem prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej. W takiej sytuacji wobec Kupującego działającego jako KPPK stosowane są przepisy dotyczące Konsumentów.
6. By dokonać zamówienia wybranego produktu Kupujący powinien wykonać następujące czynności:
a) wyszukać interesujący go Kurs, E-book lub Wzór i następnie dodać go do Koszyka, klikając przycisk “Dodaj do Koszyka”,
b) przejść do strony Koszyka (poprzez kliknięcie przycisku „Zobacz Koszyk”) oraz zweryfikować parametry dotyczące zamawianego produktu (tj. rodzaj zamawianego produktu, ilość zamawianego produktu, Cenę produktu oraz ewentualną możliwości zastosowania względem wybranego produktu obowiązującego Kodu rabatowego) i następnie zatwierdzić wybór produktu wraz zweryfikowanymi danymi o produkcie poprzez kliknięcie dedykowanego do tego przycisku „Przejdź do kasy”,
c) wypełnić Formularz Zamówienia, poprzez uzupełnienie wszystkich rubryk oznaczonych jako pola obowiązkowe, zgodnymi ze stanem rzeczywistym, danymi Kupującego, przy czym zawsze obowiązkowe jest wskazanie przez Kupującego następujących danych: imienia i nazwiska, adresu poczty elektronicznej (na który zostanie przesłana faktura VAT – jeśli Kupujący wyraził zgodę na taką formę dostarczenia ww. dokumentu), ponadto w przypadku Kupującego działającego jako Przedsiębiorca, obowiązkowe jest wskazanie dodatkowo: firmy, siedziby firmy lub adresu prowadzenia działalności gospodarczej oraz numer NIP,
d) jednoznacznie wyrazić wolę dokonania zakupu wybranego produktu / wybranych produktów oraz potwierdzić świadomość konieczności dokonania zapłaty za wybrany produkt / produkty, poprzez kliknięcie dedykowanego do tego przycisku „Kupuję i płacę”,
e) uiścić Cenę za produkt za pośrednictwem systemu płatności Tpay na rachunek wskazany przez Sprzedawcę,
f) otworzyć link do Kursu lub pobrać E-book bądź Wzór z adresu poczty elektronicznej, który został wskazany przez Kupującego w toku składania Zamówienia,
g) pobrać fakturę VAT przesłaną przez Sprzedawcę na adres poczty elektronicznej wskazany przez Kupującego w toku składania Zamówienia.
7. Sprzedawca podejmie starania, aby link do Kursu, E-book lub Wzór były przesyłane na adres e-mail wskazany przez Kupującego, niezwłocznie, nie później niż w terminie 24 godzin od dnia wpłynięcia Ceny na rachunek wskazany przez Sprzedawcę. Wskazany w zdaniu poprzedzającym termin nie biegnie w dni ustawowo wolne od pracy.
8. Kupującego obowiązuje Cena podana przy Kursie, E-booku lub Wzorze w chwili jej umieszczenia w Koszyku, z uwzględnieniem aktualnie obowiązującej promocji.
9. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany Ceny jaka obowiązuje w Sklepie w odniesieniu do oferty zakupu danych produktów. Zmiana Ceny, o której mowa w zdaniu poprzedzającym, nie dotyczy Zamówień złożonych przed wprowadzeniem zmiany Ceny do systemu informatycznego Sklepu.
10. Za zakup każdego Kursu, Wzoru lub E-booka wystawiana jest faktura VAT w procesie składania Zamówienia.
11. Kupujący wyraża zgodę na wystawienie faktury VAT bez podpisu odbiorcy oraz na przesłanie faktury VAT w formacie pliku pdf. na adres poczty elektronicznej wskazany przez Kupującego w toku składania Zamówienia.
12. Umowa jest wykonana i zakończona z chwilą dostarczenia linku do Kursu, E-booka lub Wzoru na konto poczty elektronicznej wskazanej przez Kupującego w toku składania Zamówienia.
§ 8 Zasady rejestracji Konta
1. Utworzenie i korzystanie z Konta przez Klienta jest bezpłatne i dobrowolne. Brak Konta nie uniemożliwia korzystania ze Sklepu, w tym składania Zamówień. Rejestracja Konta daje możliwość Klientowi w szczególności do: podglądu złożonych Zamówień, pobrania E-booków i Wzorów oraz zmiany swoich danych.
2. W celu dokonania Rejestracji Konta należy wypełnić obowiązkowe pola oznaczone gwiazdką w Formularzu Zamówienia i zaznaczyć opcję „Stwórz Konto”.
3. W ramach procedury Rejestracji Konta Klient obowiązany jest wskazać, co najmniej, następujące dane:
a) imię,
b) nazwisko,
c) adres e-mail,
d) hasło.
4. Klient dokonując Rejestracji Konta, poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola oświadcza, że zapoznał się z Regulaminem, w tym Polityką prywatności oraz, że w pełni akceptuje ich treść (w tym zawarte w nich postanowienia), jak również, że zobowiązuje się do ich przestrzegania, mając świadomość, iż złożenie ww. oświadczeń jest niezbędne do korzystania ze Sklepu, w tym do nabywania produktów, czy korzystania z Konta.
5. Klient w ramach dokonywanej Rejestracji Konta obowiązany jest podać swoje prawdziwe dane osobowe (wskazane w pkt 3 lit. a-b powyżej). Jednocześnie Klient zapewnia, iż podane przez niego dane nie naruszają niczyich praw, dóbr lub interesów, jak również obowiązującego prawa i dobrych obyczajów, co ma również zastosowanie do podawanych w ramach Rejestracji Konta – hasła oraz adresu e-mail (jako Loginu do Konta).
§ 9 Zasady funkcjonowania Konta
1. Konto zostaje utworzone z chwilą skutecznego dokonania Rejestracji Konta przez Klienta, tj. wyboru przez Klienta w Sklepie pola “Stwórz Konto” i wprowadzeniu wymaganych tam danych osobowych Klienta lub po prawidłowym wypełnieniu Formularza Zamówienia oraz zaznaczenia opcji “Stwórz Konto”.
2. Administrator Sklepu może, w razie zaistnienia w tym względzie uzasadnionych wątpliwości, uzależnić Rejestrację Konta od uwiarygodnienia danych wpisanych w opcji “Stwórz Konto” lub w Formularzu Zamówienia.
3. Z chwilą potwierdzenia dokonania Rejestracji Konta pomiędzy Administratorem Sklepu, a Klientem zostaje zawarta na czas nieokreślony umowa w zakresie dotyczącym korzystania przez Klienta z Konta w wyniku, której Klient uzyskuje statut: „Użytkownika Konta”.
4. Konto oraz Login mogą być przypisane tylko do jednego Klienta. Klient może posiadać tylko jedno Konto.
5. Użytkownik Konta zobowiązany jest do utrzymania w tajemnicy swojego Hasła i nie jest uprawniony do udostępniania go osobom trzecim. Administrator Sklepu nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne negatywne skutki nieprzestrzegania powyższych warunków przez Użytkownika Konta.
6. Użytkownik Konta jest zobowiązany niezwłocznie poinformować Administratora Sklepu o każdym przypadku utraty Hasła, a także o możliwym wejściu w jego posiadanie przez osobę trzecią.
7. Konto jest integralnym elementem Sklepu.
8. Rejestracji Konta prowadzącej do uzyskania statutu – „Użytkownika Konta” może dokonać osoba fizyczna posiadające pełną zdolność do czynności prawnych, a także osoba prawna lub jednostka organizacyjną niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną – pod warunkiem, że Rejestracji Konta dokona osoba uprawniona do jej reprezentacji.
9.Użytkownik Konta może w każdym czasie, bez wskazania przyczyny, zawiesić korzystanie z Konta (dalej: „Dezaktywacja Konta”), bądź zrezygnować z korzystania z Konta składając w tym zakresie oświadczenie woli Administratorowi Sklepu (dalej: „Usunięcie Konta”).
10. W celu Dezaktywacji Konta lub Usunięcia Konta Użytkownik Konta winien wysłać na adres e-mail: biuro.lexprim@gmail.com wniosek o dokonanie ww. czynności przez Administratora Sklepu.
11. Usunięcie Konta na wniosek Użytkownika Konta jest równoznaczne z rozwiązaniem umowy o korzystanie z Konta, o której mowa w pkt 3 powyżej.
12. W przypadku Dezaktywacji Konta, ponowna jego aktywacja następuje na wniosek Użytkownika Konta przesłany na adres e-mail: biuro.lexprim@gmail.com. Ponownej aktywacji Konta może dokonać Administrator Sklepu, po uprzedniej weryfikacji przyczyn zawieszenia oraz potwierdzeniu możliwości ponownej aktywacji Konta.
13. Administrator Sklepu zastrzega sobie możliwość odmowy ponownej aktywacji Konta, w przypadku wniosku Użytkownika Konta o aktywację Dezaktywowanego Konta, w sytuacji, w której z uwagi na czynniki techniczne systemu informatycznego Sklepu niezależne od Administratora Sklepu ponowna aktywacja Konta będzie niemożliwa lub będzie wymagać znacznego nakładu pracy.
14. Administrator Sklepu zastrzega sobie prawo do rozwiązania zawartej z Użytkownikiem Konta umowy o korzystanie z Konta, o której mowa w pkt 3 powyżej, z ważnych i niezależnych od Administratora Sklepu przyczyn, mających istotne znaczenie dla działalności Sklepu, jak np. zmiana obowiązujących przepisów prawa.
15. Administrator Sklepu zastrzega sobie także możliwość odmowy sprzedaży produktu Klientowi, Rejestracji Konta, dokonania zablokowania Konta oraz rozwiązania umowy o korzystanie z Konta, o której mowa w pkt 3 powyżej – w przypadku naruszenia przez Użytkownika Konta powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub postanowień ujętych w niniejszym Regulaminie.
§ 10 Zasady dotyczące opinii, które są zamieszczone w Sklepie
1. Użytkownik Konta może zamieścić w Sklepie Wpis dotyczący zakupionego przez niego produktu.
2. Wyświetlenie Wpisu związanego z określonym produktem w Sklepie będzie trwało nie dłużej niż wyświetlenie informacji o danym produkcie, którego dotyczy zamieszczony Wpis.
3. Dokonując Rejestracji Konta Użytkownik Konta zezwala Administratorowi Sklepu na wykonywanie zależnego prawa autorskiego do Wpisu, tj. w szczególności na jego modyfikowanie, dokonywanie w nim skrótów i zmian redakcyjnych, z prawem dalszego udzielania takiego zezwolenia, a także na włączenie do treści Wpisu treści pochodzących od Użytkownika Konta lub włączenie Wpisu lub jego części do innych utworów, bez nadzoru autorskiego Użytkownika Konta.
4. Niedopuszczalne jest publikowanie w Sklepie Wpisów zawierających:
a) wulgaryzmy oraz zwroty powszechnie uznawane za obraźliwe,
b) reklamy oraz przekazy stanowiące reklamę ukrytą,
c) komunikaty prasowe, komunikaty medialne, itp.,
d) pochodzące od osób trzecich teksty mające charakter utworu w rozumieniu Prawa autorskiego, chyba, że publikacja taka mieści się w granicach tzw. „prawa cytatu”,
e) treści niezgodne z przepisami powszechnie obowiązującego prawa,
f) treści naruszające dobra osobiste osób trzecich,
g) treści pisane w języku innym niż polski,
h) zgłoszenia dotyczące błędów redaktorskich.
5. Użytkownik Konta zamieszcza Wpis w Sklepie na własną odpowiedzialność.
6. Wpisy naruszające zasady określone w ust. 4 powyżej, będą przez Administratora Sklepu usuwane.
7. Sprzedawca dokłada wszelkich starań, aby upewnić się, że Wpisy (Opinie) prezentowane w Sklepie i na jego podstronach są autentyczne i pochodzą od prawdziwych Klientów Sklepu.
8. Wpisy (Opinie) publikowane w Sklepie są weryfikowane przez Sprzedawcę poprzez kontaktowanie się z Autorami Wpisów (Opinii).
9. Sprzedawca nie jest zobligowany do publikowania wszystkich Wpisów (Opinii) w Sklepie i ma prawo do ich usuwania, jeśli uzna to za konieczne. Może również dokonywać publikacji wybranych Wpisów (Opinii).
10. Sprzedawca nie wykorzystuje Opinii zakupionych, sponsorowanych lub zdobytych na zasadzie wymiany.
11. Sprzedawca nie publikuje ani nie zleca publikacji fałszywych Wpisów, Opinii lub rekomendacji.
§ 11 Prawo do odstąpienia od umowy, a przesyłanie treści cyfrowych
1. Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi Kupującemu, jako Konsumentowi w rozumieniu ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz. U. 2014, poz. 827 z późn. zm.), który zawarł umowę na odległość, przysługuje prawo odstąpienia od niej bez podania przyczyny. Kupujący, jako Konsument może skorzystać z tego prawa składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed upływem powyższego terminu.
2. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje jednak Kupującemu, jako Konsumentowi w przypadku wykonywania w pełni usługi, za wyraźną zgodą Kupującego (Konsumenta), przed wyżej wymienionym terminem – art. 38 pkt 1 ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz. U. 2014, poz. 827 z późn. zm.). Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje, także jeżeli przedmiotem umowy jest dostarczenie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnienie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Kupującego (Konsumenta) przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
3. Kupujący (rozumiany jako Konsument lub KPPK), wpłacając wskazaną Cenę za przesłanie Kursu, E-booka lub Wzoru na podany przez Sprzedawcę rachunek bankowy wyraża zgodę na wykonanie usługi w całości przed wyżej wymienionym terminem, a tym samym akceptuje, że został poinformowany o braku możliwości odstąpienia od umowy po jej wykonaniu.
§ 12 Odpowiedzialność
1. Administrator Sklepu nie ponosi odpowiedzialności za zgodność E-booków, Wzorów lub Kursów online z aktualnym stanem prawnym, a także za sposób wykorzystywania E-booka lub Wzoru przez Kupującego, w tym w szczególności za niedostosowanie Wzoru do indywidualnej sprawy Kupującego.
2. Administrator Sklepu nie ponosi odpowiedzialności za osiągnięcie lub nieosiągnięcie przez Kupującego zamierzonego celu, w tym wywołanie zamierzonego skutku prawnego, przy wykorzystaniu E-booka, Wzoru lub informacji zawartych w Kursie online.
3. Ponadto Administrator Sklepu nie ponosi odpowiedzialności za:
a) nieprawidłowe działanie oprogramowania po stronie Kupującego, w szczególności za zablokowanie lub przesłanie do skrzynki spam wiadomości e-mail Kupującego przez konto poczty elektronicznej Sprzedawcy lub oprogramowanie zainstalowane na komputerze, telefonie lub innym urządzeniu mobilnym odbiorcy,
b) brak możliwości dostępu do Sklepu wynikającego z przyczyn niezależnych od Administratora Sklepu, w tym uniemożliwienia dostępu do Sklepu przez podmiot świadczący usługi telekomunikacyjne lub świadczący usługi hostingowe,
c) niezamierzone błędy w obsłudze Sklepu,
d) przerwy techniczne w funkcjonowaniu domeny, w przypadku planowanej, bieżącej obsługi serwera oraz oprogramowania Sklepu,
e) złośliwej lub naruszającej prawo działalności użytkownika Internetu.
§ 13 Zastrzeżenia i prawo autorskie
1. E-booki i Wzory znajdujące się w Sklepie mają charakter informacyjny.
2. Każdy zakupiony Wzór Kupujący powinien dostosować do swojej indywidualnej sprawy (tak do stanu faktycznego, jak i stanu prawnego).
3. Wszelkie prawa autorskie do treści znajdujących się w Sklepie Kursów, E-booków i Wzorów należą do Administratora Sklepu. Kupujący przyjmuje do wiadomości, że treści zamieszczone w Sklepie podlegają ochronie prawnej na podstawie ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. nr 24, poz.83 z późn. zm.).
4. Zakupiony w Sklepie Wzór nie może być powielany i rozpowszechniany w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób, za wyjątkiem wykorzystania go w sprawie Kupującego, po uprzednim dostosowaniu Wzoru do stanu faktycznego i aktualnego stanu prawnego.
5. E-booki nie mogą być powielane i rozpowszechniane w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób.
§ 14 Postępowanie reklamacyjne
1. Reklamacje mogą być składane na adres e-mail: biuro.lexprim@gmail.com.
2. Kupujący powinien w reklamacji określić swoje dane umożliwiające kontakt z nim, wskazać przyczynę złożenia reklamacji, a także jakiego rodzaju działań oczekuje od Administratora Sklepu.
3. Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od dnia jej wpłynięcia.
4. Odpowiedź w sprawie reklamacji zostanie wysłana na wskazany w reklamacji adres e-mail Kupującego lub inny wskazany przez Kupującego adres.
5. W razie uwzględnienia reklamacji usługa zostanie wykonana ponownie. W razie odmowy uznania reklamacji Administrator Sklepu uzasadni odmowę dokonania czynności wskazanych w piśmie zawierającym reklamację.
§ 15 Postanowienia końcowe
1. Treść Regulaminu jest udostępniana wszystkim Klientom na stronie internetowej: https://profesjonalne-wzory.pl/regulamin w taki sposób, aby:
a) Klient oraz Sprzedawca mogli odtworzyć przechowywaną treść Regulaminu w sposób umożliwiający dostęp do informacji w przyszłości przez czas odpowiedni do celów, jakimi treść ta służy,
b) Klient oraz Sprzedawca mogli odtworzyć przechowywaną treść Regulaminu w niezmienionej formie,
c) w razie wątpliwości, co do treści Regulaminu Klient mógł zwrócić się do Sprzedawcy z prośbą o wyjaśnienie interpretacyjne w zakresie znaczenia poszczególnych postanowień Regulaminu, a Sprzedawca mógł dokonać wyjaśnień znaczenia wskazywanych przez Klienta postanowień Regulaminu, przy czym zastrzega się, że poczynione przez Sprzedawcę wyjaśnienia nie mają charakteru wiążącego.
2. Administrator Sklepu zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu z ważnych przyczyn technicznych, prawnych lub organizacyjnych.
3. Klienci zostaną powiadomieni o zmianie treści Regulaminu z 14 dniowym wyprzedzeniem przed wprowadzeniem zmian do Regulaminu, poprzez umieszczenie wiadomości o zmianach oraz ujednoliconej treści Regulaminu (zawierającej wprowadzone zmiany), na stronie Sklepu, przez co najmniej 14 dni.
4. W razie dokonania zmiany w Regulaminie zmiany te zostaną opublikowane w Sklepie.
5. Zamówienia dokonane przez Klientów przed wejściem w życie danych zmian Regulaminu będą realizowane według dotychczasowych postanowień Regulaminu.
6. W okresie pomiędzy opublikowaniem tekstu jednolitego nowej wersji Regulaminu (uwzględniającej wprowadzone zmiany) w Sklepie, a jego wejściem w życie, Klient powinien niezwłocznie zapoznać się ze zmianami wprowadzonymi do Regulaminu, gdyż zalogowanie do Konta lub jakakolwiek inna czynność w Sklepie, dokonane przez Klienta po wejściu w życie tekstu jednolitego nowej wersji Regulaminu są jednoznaczne z akceptacją przez niego nowej zmienionej treści Regulaminu.
7. Klient, który nie godzi się na zmianę Regulaminu winien usunąć swoje Konto i powstrzymać się od korzystania ze Sklepu.
8. Nie stanowi zmiany Regulaminu zmiana zawartych w nim danych teleadresowych dotyczących Administratora Sklepu lub innych podmiotów z nim współpracujących, ani zmiana danych wynikająca ze zmiany formy prawnej prowadzenia działalności przez Administratora Sklepu, bądź przez te podmioty.
9. Administrator Sklepu zastrzega sobie prawo zamieszczania w Sklepie w różnej formie treści o charakterze komercyjnym, w tym reklam i treści promocyjnych.
10. Administrator Sklepu zastrzega sobie prawo zaprzestania lub zawieszenia działalności Sklepu, powiadamiając o tym Klientów na stronie Sklepu. Zaprzestanie lub zawieszenie działalności Sklepu może nastąpić po upływie, co najmniej 7 dni, od dnia opublikowania wyżej wymienionego powiadomienia.
11. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie znajdują zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu Cywilnego, ustawy o prawach konsumenta, ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, ustawy o ochronie danych osobowych oraz Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych (RODO).
12. Jeżeli którekolwiek postanowienie lub postanowienia niniejszego Regulaminu są lub staną się bezskuteczne, nieważne lub też nastąpi zmiana obowiązującego prawa mająca wpływ na ich treść, Regulamin pozostanie ważny w pozostałej części. W takim przypadku strony zobowiązują się postanowienia nieważne lub bezskuteczne zastąpić postanowieniami najbardziej zbliżonymi do postanowienia nieważnego lub bezskutecznego.
13. Regulamin wchodzi w życie z dniem 01 stycznia 2021 roku.